Zpět na stránky klubu

Trénolet

03.10.2005 - Trénolet je mrtev. Při drakiádě která měla pro mě (Ruju) katastrofální následky nejen co se týká modelů při posledním startu akce po pilotní chybě přítele Jardy byl zakončen krátký ale intenzivní život Trénoletu. Zbytky byly zpopelněny u Smoukta na dvorku ještě téhož večera. Čest jeho památce.

Mrtvola Nešťastný pilot Kremace Už dohořívá
     
Konec      

5.9.2005 - Trénolet je nejspolehlivější éro které v současné době máme, už má za sebou mnoho startů, možná by stálo za to je počítat. Pro ilustraci dvě letové fotečky. Chystá se již Trénolet č. 2.

   
       

25.7.2004 - Je to dobrý, Trénolet lítá velice dobře, mám nutkání namalovat pořádnéj plán v CADu a strčit ho někam do časáku nebo na web. Uvidíme...

 
Start Příprava Pozóvání hrdého konstruktéra  

18.7.2004 - Letí ! A letí úplně monstrózně. Pomalinku, na čtvrt plynu ještě pořád stoupá, slušně letí dokonce i ve větru, což bylo docela překvapivé, protože je lehoulinký. Akorát na křidélka je takový tupý, asi to bude tím že lítá pomalinku a křidélka mají malou hloubku. No, uděláme další. Ale mám radost, je to první éro co jsem sám namaloval a lítá super.

28.6.2004 - Tak už jsme připraveni na zálet, Trénolet dostal nové baterky - LiPol 2000 HD, je lehoučký, motor pěkně funí, jsem už celej natěšenej !

8.3.2004 - Zrada ! Smoukt vyrobil tak lehounký trup a ocasní plochy že Trénolet je beznadějně těžký na předek. Po důkladné úvaze a konzultacích na diskusním fóru jsem se rozhodl změnit pohon z plechovky S600 na lehčí a výkonnější stříďáček Mega Acn 22/20/3.

1.11.2004 - Zatím alespoň pár fotografií modelu. Pohon je S600 napřímo, serva HS-81 ovládají směrovku a výškovku, servo HS 422 křidélka. Potah je hotov, zbývá pár posledních doplňků...